July 30, 2013

Kad Raya Pertama!!

Assalalmmualaikum..
~Hola~cayang2ku

 
Cantik tk? Design sendiri ni..ada tuan blog lagi..ITULAH EN EJULZ ..dari 

Time kcih en ejulz..diatas pemberian kat raya ni..
Excited jugkla di sbbkn lama jgk  tak terima kad raya
Kecik2 dulu adalah yg dapat(sekarang ni pun kecik jugk..tak naik2 pun badan..huhuhu)
Maklumla skrg kn zaman IT..kemudahan teknologi dah jadi satu keperluan..hee
Apa2 pun ..terasa bahangnya untuk menyambut hari raya yang akan tiba tidak lama lagi..
Selamat hari raya maaf zahir dan batin daripada zara..
hihihi..excited

40 comments:

  1. http://storystorynadya.blogspot.com/
    cantik kad raya ^^

    ReplyDelete
  2. waaaa....untung la...hehe..jels :p huhu..tahniah kak zara :)

    ReplyDelete
  3. zizie tak balik kampung lagi, tak tahu la dah sampai belum kad rayanya.. huhu.. tak sabar nih.. :D

    ReplyDelete
  4. untungnya...kad raya cik akak satu pun belom mai lagi nie...jauh terbang tu dik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak akak..nti mesti peminat akak bgi ..^^

      Delete
  5. syuk duduk jb pun kad raya susah orang nak kasi. sms banyak pulak. HAHA

    ReplyDelete
  6. nak kad raya dari zara ley? xdak sape sudi bg kad raya kt yuyu ... sob3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..bleh2..tpi rsa2nya tak dan nak pos kut..=D

      Delete
  7. Replies
    1. tu lah dah bertahun lmanya tak dpt kad raya..hee..=D

      Delete
  8. he3 ibu muda =) tgok k.zara ni muda je, xsgka pula dh jd ibu, ank pn dah besar..tahniah kak dapat kad raya..sy nk kad raya dr kakZara pula..bleh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. bleh2..tpi lepas haya la nmpknya..hee=D

      Delete
  9. wah,cantik kad raya tu.. tahniah ye :)

    ReplyDelete
  10. cantik..dah boleh gantung dah ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada stu je..kna tunggu byk2 bru syok pasang..hee..=D

      Delete
  11. comelnya.. akak pun baru terima semalam juga.. entri tak buat lagi.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  12. hepinya pn zara ek.. mama jer takde... hihi..
    next year lah kot..

    ReplyDelete
  13. wow kellas gitu .cantik , ...pcl memang tak mengharap kad raya..lebih kpd duit raya..wakaka..

    ReplyDelete
  14. memang syok dapat kad raya. menggamit memori kan. kalau dulu selalu dapat.. sekarang ni dah kurang kan .

    ReplyDelete
  15. weeee tahniah zara! JM sebijik kad raya pun tak ada lagi..wuuu~ T_T

    ReplyDelete
  16. tahniah dapat kad rayaa... cntik =)

    ReplyDelete

TrImA kacih sBb sUdI BaCa and tiNgGalKn komEn2 yANG CoMel2..

PaSu BuNga!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...