July 13, 2013

SoTOnG goReNg tePuNg..Yum..Yum!!

Asalammualikm..
cayang2 semua..


Ptg ni zara nak tambah dalam menu..sotong goreng tepung..
Best tak!!..hii
sempat lagikan berblog..hahaha

gambar guna ihsan en gogle ^^

sotong goreng tepung ni kegemaran mr z..
nak buat untuk mr z la ni..sbb dri slm lgi duk kecet2..ala2 manja gitu suh buat
'klu tak bt tak mo kawan.'
"tak mo kwn sudah..

kekawan hrini tambah pe dlm menu bkk puasa 
cer cite..cer cite..


30 comments:

  1. hihih... sotong tu.. mama hari ni masak ayam kunyit je.. simple gitu..

    ReplyDelete
  2. sedap gak tu..hantar alor staq sikit..hee

    ReplyDelete
  3. Sedap kalau pandai buat tepungnya itu. Dan kalau guna sotong segar lagi sedapkan.

    ReplyDelete
  4. mohon pos sample. hahaha. lapar tengok pic ni

    ReplyDelete
  5. hihi..cik akak dik tengok kakak masak je..hihi...
    nak bantu kakak tak kasi...huhu...

    ReplyDelete
  6. dah pnah buat ... kalau pi gerai mkn tak sah kalo tak order ikan bkaq dgn sotong tepong ... sedapppppp !

    ReplyDelete
  7. juadah berbuka hari ne simple je :)

    ReplyDelete
  8. Tetamu Istimewa
    tula cikgu helmi.. bli tepung serbaguna.. pastu celup dgn putih telur..kemudian gaul dgn tepung..hee

    ReplyDelete
  9. syuk shusuke
    hahaha..bleh2 syukbgi alamt..nti k zara tapau..hee

    ReplyDelete
  10. Nao Mei
    betulla tu kak..klu zara masuk dapur sapa pun tk leh kacau..nak bt swg..hee..bertuah jadi adik ni..hiii

    ReplyDelete
  11. Hafiza AizZawa
    wah!! mkn ulam-ulaman ni..awek muda ni
    zara kurang gemar..tpi klu mak buat makn la jugak..=D

    ReplyDelete
  12. Nurfaezah Abdullah
    OK juga tu..janji perut suka..heee

    ReplyDelete
  13. Sop pun suka sotong goreng tepung ni :)

    ReplyDelete
  14. mak aihh..sedapnya =) fav sy neh..

    ReplyDelete
  15. S.K.A
    mai aloq staq..bleh bagi sikit..hee

    ReplyDelete
  16. mmg trbaiklah sotong goreng tepung ni.. selalu mkan kat kdai je, skrang dh blh cba :D

    ReplyDelete
  17. Sedapnya zara.. kegemaran akak tu.. selalu akak beli je sebab tak reti nak masak sendiri.. hihi..

    ReplyDelete
  18. Mizz Aiza
    tak pe2 akak..bli pun sodap jugk tu..hee

    ReplyDelete
  19. akak tambah yong tau fu. tu pun makan tak habis pun

    ReplyDelete
  20. wantie
    tula kn kak..bila tak bukak semuanya nmpk sedap..bila berbuka tak la mkn mcm mna pun..nafsu2..hee

    ReplyDelete
  21. sotong goreng tepung feveret husband Kak Ros.. Kalau kak Ros lagi suka udang :) hihih

    ReplyDelete
  22. ros_reeza
    udang pun sedap gk kak..tpi zara dua2 tak leh makan sbb alah..tpi klu tringin balun jugk..lpas tu cpt2 mkn ubt..heee

    ReplyDelete
  23. nanti nak buat la..lagipun nmpk senang je..

    ReplyDelete
  24. Sya Mimie
    A'AH senang je..skrg ni ada jual tepung dia..cma sediakn putih telur..celup dlm putih telur + tepung je..=)

    ReplyDelete
  25. tgk ni teringat masa candat sotong dulu.. hehe

    ReplyDelete
  26. Ya Allah kak....tibe2 rasa lapa sesangat ni..haha..siyes..sedap giler gmbr u ..hehe

    ReplyDelete
  27. Huwaa ! sedapnya , terliur pulak puasa-ii nie :D

    ReplyDelete
  28. Pehh sedapnya! Kalau dapat ni memang tak pandang kiri kanan dah. Hekhek~

    ReplyDelete

TrImA kacih sBb sUdI BaCa and tiNgGalKn komEn2 yANG CoMel2..

PaSu BuNga!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...