July 23, 2013

Buah pulak!!

Assalammualikum..
~Hola~cayang2 semua
mcm mna puasa smpai saat ini
ok tk?kaum pmpuan tak pe tahu ABC
kaum laki?..haa..kaum laki kt malaysia ni
baik2 belaka kn?kn?kn?..heee
hari ni zara buat cucur cempedak pulak
rezki hri ni ada jiran kasi..tunggu lgi
mestila nak masak..senang je kan..huhuhu



  




 dah siap

p/s..klu ada bahan2 rajinla mmbuatnya..klu tk.. phm2 je lah..heee

41 comments:

  1. nyum..nyum..sedap....hehe

    kak zara da renovate blog! hehe..comel :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah..semperna ramdhan dn raya.. hee

      Delete
    2. hehe..ingat kan sempena raya hias rumah je..blog pn tumpang sekaki jugak..huhu

      Delete
  2. kalau sy panggil goreng cempedak!!!!hehehehe...sedap...kalau dapat kek cempedak time buke lagik sedap!!!heeheheh.....buatlah sis...hehheehe...a'ah,kalau ade bahan jalan je,kalau x der bahan beli la jawabnya..keh...keh...keh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kek cempedak? kena cuba cariresepi ni..huhuhu..=D

      Delete
  3. hihi..untung adik tau...hihi..jiraan bagi free je..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allhamdullilh jiran2 kt sini..mmng baik hati..=D

      Delete
  4. sedap 2 =) he3..bg la sini skit..mkan pnas2 mmg best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti nampaknya faiz kna blik aloq staqla..bleh kak zara tapaukn..huhuhu..=D

      Delete
  5. Replies
    1. sedapkn bunda klu panas2 lgi sedap..mkn plk ngan air kopi..hee=D

      Delete
  6. sedapnya...bikin berbunyi perutku

    ReplyDelete
  7. rajinnya zara memasak.. akak kalau ada bahan-bahan pun malas juga.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasala kak..mood masak dh mai ..huhuhu..=D

      Delete
  8. amboi..mentang2 dia xpuasa ciap tayang cempedak goreng plak...mencabar keimanan betul la

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..sabo eddie..zara tak pOntIng lgi tau..masih berpuasa..hee..=D

      Delete
  9. semalam mak saya pun buat cucur cempedak jugak.. sekali-sekala makan sedap jgak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAN??kan??sesekali ..klu tiap2 hri cemuih jgk..hee..=D

      Delete
  10. smlm fiza mkn..beli kt bazar..nk masak cm zara x jupe buah cempedak..beli siap jela..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okla tu fiza dapat jgk merasakn..=D

      Delete
  11. fae x suka makan buah cempedak. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo..tak suka ye..sbb bau dia ke..?=)

      Delete
  12. feveret mama ni zara... saje je zara ekk.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..nyam!!nyum!! sedap mama..hee=D..kacau2 mama je..=D

      Delete
  13. kalau ada bahan mmg ringan je diri nak buat smua tu kan zara...tp...kalo ada yang kurang huhu faham2la ya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya la kn..klu tak da tu yg tersentot nak memasak..=D

      Delete
  14. hehehe.. buah pedak. suka suka.. sangattttttttttttt suka..

    biji dia pun akak suka . hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak mkn ye biji dia..depa kata biji dia..bleh terkentut klu makan ..hee=D
      tak tahula fakta tu betul ke tak..hee..zara mmng tak makn biji dia..=D

      Delete
  15. drooling sampai basah satu katil.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..smpai mcm tu sekali..dasyat tuuu..hee

      Delete
  16. betul tu..kalau bahan cukup memang rajin....klu xcukup alamat nye...tersadai je la mcm tu...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ..la kn..mesti tak de mood nk buat..=D

      Delete
  17. Sedapnya cempedak goreng. Lama dah tak makan. Kalau nak beli, punya mahal diorang jual. Padahal kecik2 je semua. T_T

    ReplyDelete

TrImA kacih sBb sUdI BaCa and tiNgGalKn komEn2 yANG CoMel2..

PaSu BuNga!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...